19 Ocak 2013 Cumartesi

Gelin Arabası Yazıları

Arkadaşlar şimdi size hiç bir yerde bulamıyacağınız  en güzel ve en ilginç gelin arabası yazıları paylaşıcam.Bu yazımı yazarken çok araştırma yaptım.Ve bütün yazıları bir araya getirmeyi hedefledim.Umarım beğenirsiniz.


                                                      ÖNCE ROMANTİK  



                                                       
                                               ♥ MELEĞİMİ ALDIM CENNETE GİDİYORUM

BİZ KAVUŞTUK DARISI BAŞINIZA

                                                                   BİZ OLDUK

EVİNİN BİRTANESİYDİ,
ŞİMDİ BENİM BİRTANEM


 ALLAH AYIRMADIKÇA KULLARA O ŞANSI VERMİYORUZ 
  
  Aşk bir trafik kazası en yakın hastane nikah masası 

 ♥ Soyadımı vereceğim ölene dek seveceğim

   Siyahıma beyaz oldun





                                         ŞİMDİDE KOMİK VE FARKLI YAZILAR:                                                 


                                               

                                                İMAMINI DA KIYARIM
                                                HÜKÜMETİNİDE :)

                                                           GAME OVER (oyun bitti)

                                                                   RAHAT BATTI

Onlar vermedi,ama ben aldım :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder